שבת, אפריל 27, 2024
סדרות טלוויזיה

10 סדרות טלוויזיה מומלצות שאסור לכם לפספס השנה

אם הטלוויזיה שלכם משעממת אתכם בזמן האחרון ואתם מחפשים סדרה חדשה, מרגשת וממכרת אני שמח לעדכן שריכזתי לכם בכתבה רשימה חזקה של הסדרות הכי טובות שעלו השנה למסך הקטן.

למרות שאני רואה המון סדרות טלוויזיה בערוצי התוכן השונים, בטוח שגם אני מפספס משהו, כך שאם יש לכם הצעות נוספות של סדרות מומלצות מוזמנים לכתוב אותן בשרשור התגובות בסוף הכתבה. אני תמיד שמח להכיר סדרות חדשות.

בואו נתחיל ברשימה!

סדרות טלוויזיה מומלצות
Credit: Pixabay

ניתוק // Severance

נתחיל בזה שלפי דעתי מדובר בסדרה הטובה ביותר שיצאה השנה. מדובר בסדרת מתח מד”ב ומיסתורין של שירות הסטרימינג של אפל טיוי+ עם צוות שחקנים נהדר כמו לדוגמה אדם סקוט, ג’ון טורטורו, כריסטופר ווקן ועוד.

עלילת הסדרה מגוללת את סיפורו של אדם בשם מארק, מנהל צוות בתאגיד עתידני שעובדיו מסכימים לעבור הליך ניסיוני בו הזכרונות שלהם עוברים הפרדה בין חיי העבודה לחיים האישיים שלהם אחרי העבודה.

כך נוצר מצב בו יש להם שתי פרסונות נפרדות אחת מהשניה לחלוטין עם זכרונות וחוויות שונות לחלוטין, הפרסונה של העבודה והפרסונה של אחרי העבודה.

הניסוי לכאורה מתיימר ליצור “איזון בין עבודה לחיים” אך כל זה מוטל בספק כשמארק ועובדים אחרים מוצאים עצמם במרכזה של תעלומה שתלמד אותם על הטבע האמיתי של הארגון בו הם עובדים.

העונה הראשונה של הסדרה עלתה לשידור בשירות התוכן של אפל וקצרה ביקורות חיוביות מאוד.

 

רשימת החיסול // The Terminal List

אם אתם אוהבים סדרות עם הרבה אקשן אז רשימת חיסול בהחלט תתן לכם את מבוקשכם ואפילו יותר. מדובר בדרמת-פעולה חדשה משירות התוכן של אמזון פריים וידאו בכיכובו של כריס פראט.

במרכז העלילה אנחנו פוגשים את רב סרן ג’יימס ריס (כריס פראט) לאחר שיחידת כוחות מיוחדים בפיקודו נקלעת למארב קטלני בזמן משימה סמויה מעבר לשורות האויב.

ריס חוזר הביתה למשפחתו עם טראומה קשה וזיכרונות שרודפים אותו מליל האירוע. כאשר עדויות חדשות מתגלות, ריס מגלה כוחות מסתוריים שהפועלים נגדו, ומסכנים לא רק את חייו אלא את חייהם של אלה שהוא אוהב.

רק הערה קטנה לפני שאתם מתחילים – באופן מפתיע לפרק הראשון של הסדרה הזאת לוקח קצת זמן להתניע, מכיוון שאני לא מעוניין לעשות ספויילרים מיותרים, ברגע שתסיימו אותו אני מבטיח לכם שדברים יתחילו לעלות על פסים הרבה יותר מעניינים. לא סתם הסדרה קיבלה ציון ממוצע של 8.1 באתר IMDb .

 

בלאק בירד // Black Bird

דרמת-מתח בת שישה פרקים שמבוססת על סיפור אמיתי ועלתה לאחרונה בשירות הסטרימינג של אפל טיוי.

במרכז העלילה אנחנו פוגשים את דמותו של ג’יימס קיני (טארון אגרטון), סוחר סמים שנגזר עליו עונש של 10 שנים בכלא.

ג'ימי מקבל אפשרות למחוק את העונש שנגזר עליו במידה וישתף פעולה עם ה-FBI ויעזור לדובב אדם שחושדים שהוא רוצח-סדרתי.

לצורך כך הוא עובר למתקן כליאה של פושעים מדרגה ראשונה, שביצעו פשעים חמורים וחלקם מוגדרים במצב אי שפיות. שם הוא יצטרך לאתר את לארי הול, להתחבר אליו ולהוציא ממנו הודאה שתעזור לאתר עשרות קורבנות שנעלמו ללא זכר.

 

סנדמן // The Sandman

דרמת-פנטזיה של נטפליקס שהיא עיבוד לקומיקס מפורסם של ניל גיימן. הדמות המרכזית של הסדרה היא ‘חלום’ (טום סטארידג’) מדובר ביישות רבת עוצמה שאחראית על החלומות והסיוטים של בני האדם.

הוא מוחזק בשבי במשך 105 שנים עד שלבסוף הוא מצליח להימלט. כעת הוא יוצא למסע לשקם את הממלכה שלו מהמשבר שאליו נקלעה בהיעדרו, במהלכו הוא עושה את דרכו בין עולמות וזמנים שונים כדי לתקן את הטעויות שעשה במהלך קיומו הנצחי, מבקר ידידים ואויבים ותיקים ופוגש ישויות חדשות – קוסמיות ואנושיות כאחד.

 

הכל אודות פאם // The Thing About Pam

דרמת פשע של רשת NBC שמבוססת על סיפור אמיתי בכיכובה של רנה זלווגר. הסדרה מתארת אירוע רצח של אישה בשם בטסי פאריה בשנת 2011, שהביא להרשעת בעלה ראס.

אך כשהרשעתו של ראס בוטלה, הדבר פתח שרשרת אירועים שחשפה תוכנית מרושעת בה מעורבת פאם הופ.

הסדרה קיבלה ביקורות נהדרות מהצופים וציון של 7.1 באתר IMDb. הסדרה משודרת בהוט ויס וכוללת סך הכל 6 פרקים.

 

האיש הזקן // The Old Man

ג’ף ברידג’ס (ביג לבובסקי) מככב בדרמת-מתח של רשת FX. במרכז העלילה פוגשים סוכן CIA לשעבר בשם דן צ’ייס (ג'ף ברידג'ס), אדם שמנסה כמה שניתן לחיות מתחת לראדר.

בעקבות שרשרת אירועים דן מוצא את עצמו נמלט על חייו מקבוצת אנשים שרוצה לחסל אותו. הסדרה קיבלה ציון גבוה של 8.6 באתר IMDb, מוזמנים לצפות בסרטון הטריילר המצורף.

 

סנגור במבחן // The Lincoln Lawyer

דרמה משפטית מקורית של נטפליקס שנוצרה על ידי דייוויד אי קלי (אלי מקביל, שקרים קטנים גדולים). במרכז העלילה אנחנו פוגשים אדם בשם מיקי הולר, עורך דין שעשה הפסקה וירד לספסל לאחר שעבר תאונה שגרמה לו להתמכרות למשככי כאבים.

כעת הוא מנסה להתניע מחדש את הקריירה שלו ומנהל את עבודתו מהמושב האחורי של מכונית הלינקולן השחורה שלו.

הסדרה קיבלה ציון של 7.7 באתר דירוג הסדרות והסרטים IMDb. מוזמנים לצפות בסרטון הטריילר המצורף.

 

פאצ’ינקו // Pachinko

סדרה מבית אפל טיוי+ שהיא עיבוד לרומן בעל אותו שם. הסדרה מגוללת את קורותיה של משפחה, על פני שלושה עשורים, מתחילת המאה העשרים עד סופה.

במרכז הסדרה אנחנו פוגשים את דמותה של קים סון ג’ה, בת למשפחה ענייה, בגיל 17 היא מתאהבת בסוחר עשיר שהיא מכירה בשוק ונכנסת ממנו להריון (לא מתוכנן). המאהב העשיר שלה לא לוקח אחריות ובוחר לנטוש אותה כשהוא מגלה על כך.

הסדרה זכתה להצלחה גדולה וקיבלה ביקורות טובות, באתר IMDb הסדרה  קיבלה ציון ממוצע של 8.5 .

 

לייקרס: קבוצה מנצחת // Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty

דרמת ספורט של HBO בבימויו של אדם מקיי. הסדרה מציגה את סיפורה של קבוצת הכדורסל לוס אנג’לס לייקרס, “השואוטיים”, בהנהגת מג’יק ג’ונסון, כארים עבדול ג’אבר והמאמן פט ריילי, קבוצה שהפכה במהלך שנות ה-80 לקבוצת הכדורסל המקצועית המלהיבה והמצליחה ביותר בעולם.

הסדרה מגוללת את היריבות בין שני המועדונים הגדולים, הבוסטון סלטיקס והלוס אנג’לס לייקרס, ומכניסה את הצופים אל מאחורי הקלעים, כשהיא חושפת סודות מחדרי ההלבשה, חדרי ההנהלה ומציגה את הצדדים הפחות נוצצים של המועדונים, השחקנים, הבעלים והמאמנים בליגת הכדורסל הטובה בעולם. מוזמנים לצפות כאן בסרטון הטריילר.

 

עלייתה ונפילתה של אליזבת הולמס // The Dropout

דרמה של רשת הולו (זמין לצפייה בשירות התוכן של דיסני+) בכיכובה של אמנדה סייפריד, שמבוססת על סיפורה האמיתי של אליזבת הולמס, יזמית צעירה אמריקאית, שבגיל 19 הקימה את חברת ביו-טק בשם תראנוס, שפיתחה טכנולוגיה חדשנית לערכות בדיקות דם.

המטרה של החברה היתה אמורה לבדוק באמצעות טיפת דם אחת של הנבדק מאות מחלות שונות. הרעיון של היזמית הצעירה הצליח לרגש חברות הון סיכון רבות שהשקיעו סכומי כסף אסטרונומיים במיזם שלה, אך הסיפור האמיתי היה שהיא זייפה את התוצאות של הבדיקות על מנת שיחשבו שהטכנולוגיה אכן עובדת.

הסדרה קיבלה ציון ממוצע של 7.5 באתר IMDb. מוזמנים לצפות כאן בטריילר של הסדרה.

 

בית הדרקון // House of the Dragon

אחת הסדרות הכי גדולות ובומבסטיות שהעולם מצפה להן בשנת 2022, הסדרה מתרחשת ביקום של משחקי הכס, היא מהווה פריקוול לאירועים שהתחוללו במשחקי הכס ומבוססת על רומן של ג’ורג’ ר.ר מרטין בשם אש ודם.

העלילה מתרחשת 129 שנה אחרי שאאיגון טארגאריין הראשון הגיע עם הדרקונים שלו למעלה המלך, כבש את ווסטרוז והתיישב על כס ה.ברזל, ותציג לנו את המאבק על השלטון בין רהאינירה טארגאריין לבין אחיה למחצה, אאיגון טארגאריין השני.

המאבק הזה שקיבל את הכינוי “מחול הדרקונים” הביא להכחדת הדרקונים בווסטרוז ולתחילת הנפילה של בית טארגאריין.