Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

קולה זירו – הסוף?

חברת קוקה קולה זונחת את המותג ״זירו״ אחרי חמש שנות מחקר - שהובילו להשקת מוצר חדש, גם ללא סוכר

המחקר שערכה החברה בחמש השנים האחרונות בו השקיעו לא מעט כסף, כלל מעל 18 מבחני טעימות רחבים ועשרות שינויים במתכון, כשכל זה במטרה ״למצוא את הנוסחא המושלמת״ לדברי החברה.

קוקה קולה אמנם משקה פופולרי מאוד אבל יש לא מעט ביקורת על כמויות הסוכר שיש בו והסכנות הבריאותיות שנובעות מכך, ומצד שני מי שבוחר בתחליף המוכר ״קולה זירו״ – לא מקבל את אותו הטעם שיש למשקה המקורי, וזה בדיוק מה שניסו בחברה לשנות.

״אנחנו חושבים שהצלחנו להגיע הכי קרוב שאפשר לטעם של הקולה הקלאסית״ מסר רוברטו מרסדה, נשיא קוקה קולה באוסטרליה, אבל אין ספק שהדרישה בציבור לאלטרנטיבה בריאה יותר אפילו מה״זירו״, היא מה שהניעה את החברה למהלך, יחד עם ירידה משמעותית במכירות.

המשקה שיחליף את הזירו באמת אמור להיות מאוד קרוב בטעם למשקה המוכר – אבל עם הרבה פחות קלוריות. לקראת ההשקה של המוצר החברה תפיץ ברחבי העולם יותר מ-2 מיליון דוגמיות, במטרה לתת לקהל הרחב לטעום את הקולה החדשה לפני השיווק, החל מהשבוע הקרוב, עד אוגוסט – אז הקולה החדשה תהיה זמינה בחנויות, וכאמור תחליף את ה״קולה זירו״, שתרד בהדרגה מהמדפים.

תגובות

תגובות