Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
15659620792_c5448dc5c2_b

תשכחו מגת: 7 מאכלים שישפרו לכם את הסקס

אספנו עבורכם את הרשימה האולטימטיבית שתשלח אתכם מהמטבח לחדר השינה

אם גם אתם מחפשים דרך להדליק את האש בחדר השינה, יכול להיות שהמסלול לשם עובר קודם כל במקרר: לשורה של מאכלים אהובים יש כמה תכונות פחות ידועות – וכולן יכולות לשפר לכם את הסקס. הרופאה האמריקנית ד"ר ג'ניפר ברמן, שעוסקת בקשר שבין תזונה לבין מיניות בקליניקה שלה בבברלי הילס, ממליצה על כמה מזונות שכל זוג חייב להכיר. הנה הרשימה המלאה, כפי שפורסמה באתר Health.com:

1. אבוקדו

כדאי לכם לאמץ את הירק הירוק והקרמי, למרות מעמדו השנוי במחלוקת: יש כאלה שאוהבים אותו ויש כאלה ששונאים אותו. אבוקדו עשיר בחומצות שומן לא-רוויות ודל בשומן רווי – מה שהופך אותו למקור טוב לשומן שאינו פוגע בלב ובכלי הדם. זרימת דם טובה הכרחית לסקס, מכיוון שדם צריך להגיע לכל המקומות הנכונים ללא הפרעות. למעשה, גברים שסובלים ממחלות לב נמצאים בסיכון כפול ללקות גם באין-אונות.

2. שקדים

שקדים עשירים מאוד במינרלים שנמצא קשר בינם לבין הגברת התשוקה המינית – ובמיוחד באבץ. "אבץ מחזק את הליבידו", אומרת ד"ר ברמן, "אנחנו לא ממש מבינים את מנגנון הפעולה – אבל יודעים שזה עובד".

3. תותים

לא רק שהתותים האדומים מעוררים מינית בשל צבעם (מחקרים כבר קבעו שגברים נמשכים הרבה יותר לנשים שלובשות אדום), אלא גם שהם עשירים בחומצה פולית ובויטמין B. מחקר שנעשה באוניברסיטת קליפורניה בברקלי, אחת האוניברסיטאות הנחשבות בעולם, קבע כי קיים קשר בין צריכת תות שדה לבין עליה בספירת הזרע.

4. מאכלי ים

פירות ים, וצדפות במיוחד, נחשבים כבר מהעת העתיקה למעוררי תשוקה, וכנראה שיש לזה הסבר מדעי: תכולת האבץ במאכלים הללו גבוהה במיוחד. גם לזוגות שומרי כשרות יש סיבה לצרוך מאכלי ים: דגים רבים מכילים כמות גבוהה של חומצות שומן מסוג אומגה 3, שלהן תכונות מיטיבות ללב ולכלי הדם.

5. רוקט

רוקט, הידוע גם כארוגולה (או בעברית פחות סקסית: "בן חרדל מצוי"), מוסיף טעם חריף ומעניין לכל סלט. מסתבר שעדויות בדבר הקשר של העשב לשיפור הסקס קיימות כבר מהמאה הראשונה לספירה. מניחים שהסיבה היא שהוא מונע את ספיגתם במערכת העיכול של חומרים שגורמים לירידה באון. מצד שני, לא בטוח כמה סלט יעשה לכם את זה.

6. תאנים

תאנים עשירות בסיבים מסיסים ובלתי-מסיסים, מה שהופך אותן לטובות לבריאות הלב. תכולת הסיבים גם תורמת לשמירה על המשקל ולחיטוב – רק חבל שהעונה שלהן כל כך קצרה.

7. פירות הדר

פירות הדר מכל הסוגים מפוצצים בויטמין סי, חומצה פולית ואנטיאוקסידנטים – חומרים שקשורים, בין היתר, לשיפור בבריאות המינית של גברים. בארץ זמינים בעונה המון סוגים של פירות הדר, אז מובטח שלא יהיה לכם משעמם גם בארוחה וגם במיטה.

תגובות

תגובות