Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
jeune-femme-sportive-jogging

להתראות חדר כושר: 5 דרכים לשרוף קלוריות בלי להתאמץ

מגיעים הביתה סחוטים אחרי אימון אבל אין תוצאות כשאתם עולים על המשקל? יכול להיות שאתם זקוקים להמרצה של חילוף החומרים.

אם גם אתם מקפידים ללכת לחדר כושר, עובדים קשה ומזיעים כמו חמור – אבל לא רואים תוצאות – יכול להיות שיש לנו כמה עצות ממש חשובות בשבילכם. כידוע, כדי להוריד במשקל עלינו להוציא יותר קלוריות ממה שאנחנו מכניסים לגוף, ולפעמים זה לא כל כך פשוט. אחד המכשולים העיקריים הוא קצב המטבוליזם (חילוף החומרים) הטבעי של הגוף. כלומר, כמה קלוריות הגוף שלנו שורף במהלך פעילותו הטבעית. ריכזנו עבורכם כמה שיטות לא רעות להמריץ את חילוף החומרים ולהוציא יותר אנרגיה – בלי להתאמץ בכלל:

1. זוזו

אנחנו לא מתכוונים לשלוח אתכם שוב לחדר הכושר – פשוט שתהיו יותר תזזיתיים. מכירים את האנשים האלה שלא יכולים שלא להזיז את הידיים והרגליים גם כשהם יושבים? כדאי לכם להיות בדיוק כמוהם. ע"פ האתר health.com, לתנועות כאלה, אבל גם לסתם עמידה או ללעיסת מסטיקף קוראים באנגלית NEAT – ראשי תיבות של "יצירת חום מפעילות שאינה כושר", ומסתבר שביום ניתן להוציא כך בין 300 ל-2000 (!) קלוריות נוספות.

2. שתו תה ירוק

מחקרים הראו שצריכה קבועה של תה ירוק יכולה להמריץ את המטבוליזם ב-4-5%. ואם זה לא מספיק, בכוס אחת של תה ירוק יש רק 2 קלוריות.

3. שתו יותר מים

מחקר בגרמניה הראה ששתיה של חצי ליטר מים שיפר את קצב שריפת הקלוריות הטבעית של הגוף ב-30%, בתוך עשר דקות מרגע השתיה – וההשפעה נמשכה למעלה משעה! שתו מים.

4. לימון מוסיף המון

הוסיפו קצת מיץ לימון למים שלכם (או לתה הירוק מסעיף 2). כידוע, בפירות הדר יש הרבה ויטמין C, וע"פ מחקר שנערך בארצות הברית, אנשים שצורכים פחות מדי ויטמין C שורפים 25% פחות קלוריות במהלך פעילות גופנית.

5. תצחקו יותר!

זו נשמעת כמו עצה לא ממש מדעית – אז תופתעו לשמוע שכן! במחקר שפורסם בכתב העת International Journal of Obesity שעוסק בהשמנת-יתר, נמצא שצחוק גורם לעלייה קטנה בשריפת הקלוריות של הגוף. יום שלם מלא צחוק יכול לשרוף בין עשרות למאות קלוריות נוספות!

תגובות

תגובות